Muhammad Ali best quotes

متاثر کن اور دل لگی ، محمد علی کو نہ صرف باکسنگ رنگ کے اندر موجود غیر معمولی مہارتوں کے سبب بلکہ اپنی عقل و فہم کے لئے کھیلوں کی بہترین شخصیت میں سے ایک کے طور پر بھی منایا جاتا ہے۔

اس کی زندگی درد اور جدوجہد سے چھلنی تھی۔ بہر حال ، اس نے اپنی زندگی خوشی اور مقصد کے ساتھ گذاری ، دوسروں کو 
متاثر کرنے اور ان کو بااختیار بنانے میں کبھی ناکام رہا۔

1
مجھے ہر منٹ کی تربیت سے نفرت تھی ، لیکن میں نے کہا ، ‘چھوڑو مت۔ اب تکلیف برداشت کرو اور بقیہ فاتح کی حیثیت سے 
اپنی باقی زندگی گزاریں
I hated every minute of training, but I said, ‘Don’t quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion

2
خاموشی سنہری ہوتی ہے جب آپ اچھے جواب کے بارے میں نہیں سوچ سکتے
Silence is golden when you can't think of a good answer
3
دوسروں کی خدمت کرایہ ہے جو آپ زمین پر اپنے کمرے کے لئے دیتے ہیں
Service to others is the rent you pay for your room here on earth
4
ایک آدمی جو دنیا کو پچاس پر اسی طرح دیکھتا ہے جیسا کہ اس نے بیس سال پر کیا تھا اس نے اپنی زندگی کے تیس سال ضائع کردیئے۔
A man who views the world the same at fifty as he did at twenty has wasted thirty years of his life
5
میرے اصول پیسے یا میرے لقب سے زیادہ اہم ہیں
My principles are more important than the money or my title
6
مجھے وہ نہیں ہونا چاہئے جو آپ چاہتے ہو
I don’t have to be what you want me to be
7
میں ایک عام آدمی ہوں جس نے مجھے دی جانے والی صلاحیتوں کی نشوونما کے لئے سخت محنت کی۔ میں نے خود پر یقین کیا ، اور میں دوسروں کی بھلائی پر یقین رکھتا ہوں
I am an ordinary man who worked hard to develop the talent I was given. I believed in myself, and I believe in the goodness of others
8
یہ اعتماد کی کمی ہے جو لوگوں کو چیلنجوں کا مقابلہ کرنے سے خوفزدہ کرتا ہے ، اور میں نے خود پر یقین کیا
It’s lack of faith that makes people afraid of meeting challenges, and I believed in myself
9
جب آپ دنیا کے کسی بھی آدمی کو کوڑے مار سکتے ہیں تو آپ کو کبھی امن نہیں آتا
When you can whip any man in the world, you never know peace
10
جب آپ مجھ جیسے عظیم ہوں تو عاجز رہنا مشکل ہے
It’s hard to be humble, when you're as great as I am

Comments

Post a Comment